Štampaj
OBJAVLJENO: 21.09.2015

I avgust znatno uspješniji od prošlogodišnjeg

U avgustu mjesecu 2015. godine u lokalnom saobraćaju broj prevezenih putnika i realizovani putnički kilometri veći su za 9%. Takođe, realizovani prihodi veći su za 12-13% u odnosu na avgust 2014. godine.

Prosječno kašnjenje po vozu (min) uvećano je za 22% u odnosu na avgust 2014.godine. i iznosi 5,35 min/voz. Do povećanja zakašnjenja u lokalnom saobraćaju u ovom periodu došlo je prevashodno usled elektro-kvarova na relaciji Bar-Virpazar. Uzroci kašnjenja vozova nijesu uslovljeni samo prevozom nego i stanjem infrastrukture i procesima regulisanim saobraćajem.

Ukupan broj prevezenih putnika u lokalnom saobraćaju u avgustu mjesecu iznosio je 110.405 putnika, što je za 6% više nego u avgustu 2014. godine.

Na relaciji Bar – Bijelo Polje – Bar prevezeno je 6.436 putnika, na relaciji Bar – Nikšić – Bar 2.987 putnika, na relaciji Podgorica – Nikšić – Podgorica 25.790 putnika, na relaciji Podgorica – Bar – Podgorica 61.580 putnika, dok je na relaciji Podgorica- Bijelo Polje – Podgorica prevezeno 13.612 putnika.

S druge strane u međunarodnom prevozu je došlo do povećanja svih pokazatelja na kojima saobraća voz Bar – Beograd – Bar. Do značajnog povećanja određenih pokazatelja u međunarodnom prevozu za avgust 2015. godine u odnosu na isti period u avgustu 2014. godine došlo je, usled pojačanja kapaciteta remontovanim vagonima, i većim brojem posteljnih mjesta koje korisnici naših usluga imaju na raspolaganju, kao i zahvaljujući sve kvalitetnijoj ponudi ŽPCG i ŽS.

Tako je broj vozova koji su saobraćali u julu 2015.godine i realizovani km veći za 69% u odnosu na uporedni period 2014. godine. Broj prevezenih putnika, realizovani putnički km i realizovani prihodi uvećani su za 74% u odnosu na jul 2014.godine.
Prosječno kašnjenje po vozu (min) je znatno manje u odnosu na avgust 2014.godine i to za 33%.

Ukupan broj prevezenih putnika u ovom mjesecu u međunarodnom saobraćaju iznosi 28.704.

Kao i uvijek, Željeznički prevoz Crne Gore AD Podgorica nastoji da slijedi svoj poslovni prioritet, a to je povećanje bezbjednosti saobraćaja, kvaliteta usluga, poboljšanje standarda, odnosa zaposlenih i krajnjih korisnika, a sve u cilju što većeg broja zadovoljnih putnika.

Prikazani pokazatelji iz prethodnog perioda dokaz su našeg rada, samim time i zadovljstva i povjerenja korisnika naših usluga.

×